OSOBNÍ ASISTENTKA CEO SPOLEČNOSTI

Jsme dynamická parta a naše práce nás baví! Nabízíme ti židli v týmu české realitně-poradenské společnosti, která získala řadu ocenění v rámci celorepublikových a středoevropských CIJ Awards. Specializujeme se na zprostředkování pronájmu, prodeje a správu komerčních nemovitostí, zajišťujeme marketing developerských projektů a poskytujeme služby investičního poradenství, konzultace a analýzy.

Jaká bude tvá náplň práce?

  • asistence CEO s organizací práce a plnění nahodilých i rutinních úkolů
  • komunikace s klienty a partnery, příprava dopisů, emailů, dokumentů, nabídek a zabezpečení zpětné vazby
  • plánování a organizace pracovních, případně soukromých cest
  • pomoc s pracovními i osobními potřebami CEO
  • příprava agendy a účast na obchodních jednáních, zápis během jednání a příprava výstupů
  • práce s CRM systémem, zakládání nových obchodních případů a průběžná aktualizace
  • zpracování konkrétních zadání
  • aktivní správa osobního profilu CEO na LinkedIn a komunikace jeho jménem
  • zařizování pracovních i osobních pochůzek
  • komunikace v anglickém jazyce slovem i písmem součástí každodenní práce

Co ti na oplátku nabídneme?

  • přátelský, mladý kolektiv a moderní pracovní prostředí
  • zaměstnanecké benefity
  • pravidelné firemní akce a teambuildingy
  • příležitost k seberealizaci (uplatnění vlastních nápadů, podpora týmu)

Pokud tě tato pozice zaujala, neváhej nás kontaktovat: [email protected]

Těšíme se na tebe!