Český start-up The Prostor, zprostředkovatel krátkodobých pronájmů, nově nabízí i eventy

Jedním z prvních záměrů projektu The Prostor bylo zprostředkovat výjimečný zážitek v neobyčejném prostředí. Reagoval tak na poptávku společností pohybujících se v oblasti retailu, reklamy a produkce eventů, kterým už nestačila jen strohá prezentace produktů či služeb. Druhou a hlavní myšlenkou byla tvorba pop-up stores, tak aby firmy, které se chtějí osobně spojit se zákazníky, mohly poskytnout přímou zkušenost a vyvolat tak emoce. (například – The Prostor se podílel na představení nové kolekce tenisek a oblečení s názvem XO The Weeknd značky Puma, kterou v České republice uvedl na trh streetwearový obchod Queens.cz v moderním hausbótu).

Na konci února 2019 rozšířil The Prostor portfolio svých služeb a založil The Prostor Events – vlastní eventovou produkci. Ta si klade za cíl vzájemně propojit klienty s nejvhodnějším prostorem, kreativně převést nápady v realitu a zajistit veškerou produkci akcí včetně komunikace eventů.

Dušan Hříbal, ředitel The Prostor, vysvětluje: ‚‚V rámci The Prostor nabízíme zajímavé prostory a v této době se soustředíme hlavně na tvorbu pop-upů. Vytvořit eventovou část tedy bylo přirozeným vývojem našeho startupu. Často vidíme nedostatečně kreativní event v našich prostorech a to bychom rádi změnili. Při realizaci pop-upů nám zase eventy umožní na akci upozornit, a přilákat tak více zákazníků. Díky tomu jsme schopni nabídnout komplexní službu, která pomůže s propagací produktu a zároveň kreativně buduje brand, jelikož v dnešním digitálním světě je stále a možná ještě více důležité offline propojení se zákazníkem.‘‘